Günaydın hanımlarrr bi yardım ediverin şu kardeşinize ya oğlum 13 aylık 1 üstte 2 altta 3 tane dişi var ama ağzına verdiğim şeyleri çiğnemeden yutuyor.İlk başlarda muhallebi bulamaç tarzı veriyordum sonra minik parçalar halindede verdim ekmekten yumurtadan damağıyla çevirip yutuyordu daha o zamanlar dişi yoktu.Şimdi ne güzel dişleri var eline verdiğim şeyi dişiyle bölüyor ama öylece yutuyor bebekler damaklarıylada ezebilir diye biliyorum ne yapacam ben.🙁Dün şehriye çorbası verdim şehriyeleri tüm tüm yutuyor zaten küçük parça et tavuk falan verdiğimde onları diliyle dışarı atıyor geri.Yutabileceği herşeyi öylece yutuyor nasıl öğreticem çiğnemeyi ben ?