İçme suyu kullanırım. Bir çay kaşığı da tomurcuk eklerim. Çayı demlemeden önce soguk sudan geçiririm. Benim çaydanlığım elektrikli. İçinde süzgeçli demligi var. Çayı koyduğum süzgeci kaldırır sıcak suyu demlige dökerim üstüne çayı koyarım. Yani sıcak suyun içine çayı koyarım. İki tane de küp şeker atarım 😅 çayımla meşhurumdur. O yüzden marka gözetmem cok. Çaykur, doğadan vs hiç fark etmez