birmelekannesi0 Birden oldu diye düşünüyorum çünkü yoktu cumadan beri karbonatlı suyla temizliyorum biraz azalmış gibi ama damağı acıyor sanırsam birazcık kızarmış bugün ara vereceğim temizlemeye ne zaman geçer denediginiz veya kullandığınız farklı bir şey varmı
Deletedmom_38 birmelekannesi0 ben tozşeker kullanmıştım anında temzilenmeye başladı 2 gün içerisinde karbonatlı suymuş doktorun verdiği ilacıda kullandım geçmedi çareyi tozşeker kullandım anında geçti
birmelekannesi0 Deletedmom_38 nasıl yaptınız Bebeğimin damağı çok acımış kızarmış ya üzülüyorum gecmiyorda doğru düzgün
Deletedmom_38 birmelekannesi0 temiz elimle biraz toz şekeri aldım parmağımla ağızının içine iyicene yaydım