Melisa çayı bebeğide anneyi de rahatlatan en güzel bitki çayı bence 🌸
Ben doğumumdan beri bitki çayları içiyorum bebeğime çok iyi geliyor hem gaz sancısına hem uykusuna
Emziren anneler günde 3 4 fincan içebilir ayrıca papatya çayıda iyi geliyor rahatlıkla tüketebilirsiniz emzirmeden 1 2 saat önce gece uykusuna geçmeden önce için emzirin bebişler de rahatlasın😌🫖🍵
Hatta bebeğinin gaz sancısı aşırı olan anneler 1 2 çay kaşığı rezene içirebilirsiniz bebeğinize bir sıkıntı olmaz korkmayın🤲🌸