Herkese merhaba. Bebeöim 1 buçuk aylık. Mama meme şeklinde besleniyoruz. Saat tutma sistemiyle ilerliyorum aç kalmasın diye. Ama kafamı karıştıran küçük bir konu var. Mamayı mesela saat 12de veriyorum hazırlayıp diyelim, saat 12 buçuğa kadar içip bitiriyor. Bir sonraki saati 12den mi hesaplamaya başlamalıyım yoksa 12 buçuktan mı. Ne kadar araştırsam da bu konuda bilgi bulamadım malesef. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim.