15.gun 1.ay 2.ay şeklinde her ay çocuk doktoru muayenesi olması gerek aşıları olması gerek bir çocuk doktoru edinmeniz gerekir gelişimini takip etmesi için damla yaziyorlar zamanla d vitamini 4.ay da demir icin gibi gibi böyle seylerde olabilir en iyisini her zaman doktor bilir o yüzden bir çocuk doktoru edinseniz iyi olur sizin için