Aynı durumu bızde yaşıyoruz 5-6 günde bir yapıyor doktorumuza danıştık bu durumu sadece anne sütü ile beslenen bebekler ıcın 10 güne kadar yapmaması normal dedi anne sütüyle beslendiği için posalaşıp dışkı yapacak birşey yok o yüzden geç yapıyor dedi bize mantıklı geldi tabi eğer yapamadığı için bi rahatsızlığı oluyorsa doktorunuza danışın