[silindi]
Kızlar oğlum 7 aylık ve iştahsız bir bebek ek gıda konusunda anne sütünü emiyor onda problem yok ama ek gıda istemiyor malesef doktorumuz günde 3 çay bardağı ek gıda alması lazım diyor bizimki 1 çay bardağı oda çok ısrarımla yani sizler çözüm buldunuzmu böyle bir duruma