Momdyg
Sevgili arkadaşım, son model bir aracınız var üstünü çizer miydiniz?
Orjinalliğini ve doğallığını bozar mıydınız?
Bir eşyaya bile kıyamıyorken insan bedenine niçin bunu yapar. Anlamıyorum.
Siz zaten çok güzel yaratıldınız, Allah size güzel bir beden, güzel bir evlat nasip etti. Emanet etti. Ve bir gün o emaneti geri vereceğiz.
Belki dünyanın en güzel dövmesi yapılacak olsa bile, bu doğru bir uygulama değil. Ve inanın dövme yaptıran insanların çoğu pişman oluyor. Lütfen sözlerimi yanlış anlamayınız, Sadelik en yüksek gelişmişlik düzeyidir. 🌸