Benim de bekarken de büyüklerdi şimdi iki katı oldular hala emziriyorum 22aylii bebeğim gram.kuculme.yok üstüne sarktilar bide.. yoruyorlar beni ameliyatı hem pahalı hem de çok zormuş belki zayıflamak ise yarar bı 10 kilo verirsem biraz küçülür sonra sporla.desteklememiz.lazim en azindan biraz nefes aldırır kifayet bile olmuyo absürt duruyo koca.memelerden sebep…sinir oluyorum ya