Kızlar oğlum doğduğundan beri hiç biberon vermedim mamada vermedim bundan bi kac ay önce denedim mama sadece bi kere içti sonra biberonu bile istemedi diliyle itiyo hep simdide geceleri cok uyanıyor mamaya başlasammi diye düşünüyorum ama Biberonu nasil sevdirebilirim sizce?