Biz de aynı durumdayız bebeğim tam 3 aylık ama son 1 haftadır meme reddi var aynı şekilde em bırak hatta bazen bırakıp ağlıyor bağırıyor sanki sütüm acıymış da ağzı yanmış gibi bir hal, yediğim içtiğim herşeye çok dikkat ediyorum ama değişen bişey yok, ayağa kalkıp hafif hafif sallayarak emzirince emiyor ya da uykuluysa ben de hala bir çözüm bulamadım atak dönemi diye kendimi teselli ediyorum ama çok üzülüyorum önceden çok güzel emiyordu böyle huy değiştirmesi çok üzücü😟