Diş çıkarma dönemindeyiz ve hastayız ayaklarımda sallayıp beşiğine yatırdığımda uyuyordu şimdi beşiğe yatırınca uyanıyor veya biraz uyuduktan sonra uykuya dönemiyor tekrar ayakta sallanarak uyusun istiyor şuan diş çıkarıyoruz ve bir kaç gecedir ateşi vardı hastayız diye mi böyle oluyor sallanmayı bırakmıştık yanına uzanıp pış pış yapıyordum öyle uyurdu tekrar mı alıştı ne oldu böyle olan var mı aranızda