Myagmurr lohusa depresyonu nerde görsem tanırım. Bu depresyon 40 günde geçmiyor herkeste. 1 yıl devam eden de var 6. Aydan sonra başlayan da. Hiç üzme kendini inan ki geçecek. Benim bebeğim de 7 aylık , bazen benim de tahammülüm olmuyor bitiyor, bazen ne kötü anneyim diyorum, bakamıyorum heralde olmuyor diyorum. Yani zaman zaman oluyor bunlar lütfen üzme kendini. Annelik çok zormuş. Ama daha o çok küçük gazlar 3. Aydan sonra düzelir. Gaz damlası kullan , eğer kullanmıyorsan tabi. Bi şekilde geçiyor zaman. Daha tazecik annesin sende, destek alırsan ailenden daha kolay atlatırsın bu süreci