EsrAren Kızlar 4,5 aylığız ve 2.ayda koldan vurulan aşının yerinden iltihap akıyor bu normal mi ? Tuttuğunu gösterir diyolar ama bilemedim. Bide etrafı mor canı acıyor mudur bebeğimin doktora götürmeli miyim ?
_YanakReisinAnnesii EsrAren bize şişip iltihaplanacak dediler ama patlayıp akmadı, bu konu da akabilir vs birşey dediler mi onu hatırlayamadım şuan ama isterseniz bi doktora muayene ettirin içiniz rahat etmiş olur 🙏
Yasemin38 EsrAren normal bir durum endişelenme canım ama yine içim rahat etsin diyorsa kontrole gittiğinde sağlık ocağına yada doktora göster
EsrAren _YanakReisinAnnesii bana hiç bişey demediler internetten vs okuduğum duyduğum kadarıyla böyle oluyormuş galiba ama içim rahat etmedi aynen o yüzden bi sağlık ocağına götüreceğim 🙏
EsrAren Yasemin38 üzerine giydirdiğim tişörtüne kadar çıkıyo akan sıvısı. Biraz fazla olunca endişelendim. Teşekkür ederim 🙏
Yasemin38 EsrAren benim oğlumdada olmuştu aynı durum korkma. Temizliğine dikkat et sıkıntı olmaz. Ama dediğim gibi doktora göstermek istersende sen bilirsin😊