Busefee 6 ay 7 günlük oğlum 6.aya girdiğimizde ek gıda geçtik. Su içiremiyorum bir sürü suluk denedim biberonuyla verdim bardakla denedim asla istemiyor. Çişini de az yapmaya başladı son zamanlarda. Bu durumu yasayan var mı ne yaptınız içmesi için
Burkis Busefee zorla veremezsiniz ki su ihtiyacını emziriyorsanız sizden karşılıyor zaten .kasmayın bence. susadıkça içer zaten ama sürekli teklif edin biberonla bilsin içinde su olduğunu .vücudunun ihtiyacına göre aslında.biz bile bazen az su içerken bazen kana kana içiyoruz .akışına bırakın .kana kana içtiği günleri de göreceksiniz elbet
snil Busefee Bir anda lıkır lıkır başlamaz endişe etmeyin. Zaten su ihtiyacını emerek/mama içerek karşılıyor. Ben bir sürü suluk denedim, ilk defa aventin minik mor suluğu vardı onu sevmişti. Kaşıkla verin bir süre sonra zamanla alışacaktır 🙏🏻
Busefee Burkis emmiyor sadece sabah kalkınca emiyor. Sağlık ocağı hemşiremiz de su içmesi gerekiyor dedi cisi koyu ve az yapıyor çünkü
cydcvk Busefee keinn. Avent falan hikaye. Isısıp çöp yapıyolar parçalıyolar ama nukta parçalıyacak bişeyok. Senelerce kullan
eserekli_kiz11 Busefee canm bzde ayniyiz ne yaptıysam iciremiyorum kac tane biberon suluk aldm bnde yok agzina zorla veryrm ek gidaya basladgi icin ama bn bebegmde sunu farkettm su normal olnca içmiyor cok az ilik yapyrm mama isisina yakin ondada bibiciyorsa dgernde içmiyor ozaman biberona 1 damla uzum pekmezi damlatyrk ozaman iciyr birse gunde bi kez kuru erik suyu iciyryorm onuda ilk verdgmdd iciyor
Busefee eserekli_kiz11 Ya içine bir şey koymayı da doktorumuz önermedi ben de onu düşünmüştüm ilk. Ama suyu ılık yapıp deneyeyim bi belki işe yarar
MotorcuAnne Busefee hemen içmeye başlamaz hatta bu problem 11. Aya kadar da sürebilir. Çay kaşığı ile verin bir yaşı itibariyle be olarak kendi ihtiyacına göre içmeye başlayacak
cydcvk expectopatronum imkansız. İçmiyor derken su ihtiyacını başka şekilde gideriyodur. Nuk magic den su içmemek imkansız içmiyor mu içemiyor mu
expectopatronum cydcvk kaşıkla biberonla bardakla şırıngayla bile verdim ama yok ağzına aldığı gibi çıkarıyo. Magic cup da dişlerini kaşımak için kullanıyo ısırıyo suyu çekmiyo su gelse bile akıtıyo ağzının kenarından hemen.
Defno2020 Busefee o aylarda nukun sulugunu kullanıyorduk emdikçe geliyor akıtma damlama kesinlikle yapmıyır
1bahar Defno2020 onların fiyatı 300 TL bn aldım pişman oldum bebem hiç tutmadı onu alım gücü olmayan nasıl alsın
1bahar Busefee benimde öyle napacam bilmiyorum ek gıda başladık su içmiyor ağızdan geri boşaltıyor oysa ki ek gıda önce çok iyi su içerdi