Cok geçmiş olsun benim oğlumda 3 aylık cuma öksürük ten gittim bütün kan tahlillerini aldılar doktor bisyler den suphelendi sanırım bilmiyorum ama kan sonuçları iyi çıktı yoksa yaticakti bizimki de şimdi ewde hava verdim antibiyotik kullanıyorum ama öksürük hala devam ediyor allahim çocuklarımıza şifa versin insallh agri sızı onlara değil bize gelse keşke 😔