8 aylık bebeğim var, benden babasına gitmek için ağlıyor hep atılıyor ona, bazen babaannesine de öyle. Ama bana asla öyle değil. Tüm gün zaten benimle olduğu için mi sizce yoksa hala beni tanıyamıyor mu, ama tanımış olması lazım bu kadar ay geçti. Çok üzülüyorum bağ mı kuramadım onunla diye. Onunla pek oynayamıyorum iş yaparken hep konuşuyorum sohbet ediyorum ama ev işlerini yetiştireyim derken onunla oynamaya vaktim kalmıyor. Gündüz uykusunu mememde geçirdiği için o uyurken de yapamıyorum işlerimi mecbur onunla birlikte yetiştirmeye çalışıyorum 😔 bu sebepten mi böyle acaba