Zeynep_zumra Merhaba anneler 1yas tahlili detayli neler yapılıyor dr a ne demem lazm herkes bsey dio hormon testi de varmış galiba birde 1 yastan sonra devit e devam ediyor musunuz demiri kesip
Bebegimm1 Zeynep_zumra ben yasinda hepsini biraktim sonuclari guzel cikmisti 2 yasina az kaldi tekrar tahlil vericez degerlerine baktirmak istiyorm derseniz doktor gerekli olanlari yaptirir
babyandmom1 Zeynep_zumra bizde kan değerlerine bakıldı idrar tahlili yapıldı. Demiri kestik d vitaminine 2 yaşa kadar devam
esrayaren Zeynep_zumra tahlil yapmadık ama Demir kestik balık yağı verdi doktorumuz d vit içinde olduğu için onuda kestik
Burkis Ben kan tahlili yaptırmadım 15 aylığız .1 yaştan sonra Demir’i kestik d vitaminine 2 yaşına kadar devam edeceğiz .başka bir vitamine gerek duymadı doktorumuz .
Burkis Sağlık ocağındaki bilgisiz hemşireler 1 yaşında d vitaminini kesin dediler ama doktorumuz 2 yaşına kadar önerdi .bana da mantıklı geldi çünkü şuan bile bu yaşta hepimizin d vitamini eksik