Mrsbayan Kızlar be zaman evim dışında bir yere gitsem çol şiddetli kabız oluyorum. Böyle sanki iğneler batıyor, afedersiniz kanamalı oluyor. Ama çok canım yanıyor. Popom günlerdir ağrı sancı içinde oluyor. Ne yapmam lazım ne iyi gelir. ? 😒😔
Ozlem2904 Mrsbayan doğumdan sonra öyle olmuştum 1 hafta kadar bol bol su içtim 3 3.5L 1 hafta sonra duzelmiati
Alminazli Doktora git canım krem veriyor ve gerçekten çok iyi geliyor o krem makat kurudukca çatlıyor ve oda daha çok kaşıntı ağrı yapiyor proctolog die bı kremdi sanirim