hayalperest__ Selam kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 1 aydır iğne yerim ağrıyor yukarı doğru çıkmaya başladı ağrısı böyle morarma ağrısı gibi dokununca da ağrıyor yaşayan var mı normal mi
first-name-momyy hayalperest__ Ben üşüdüğüm zaman ağrıyor ve iğnenin yapıldığı yer mercimekten küçük şekilde belirginleşiyor 3 ay 27 gün önce doğum yaptım
first-name-momyy hayalperest__ devamlı olması normal mi bilmiyorum ama sağlık sonuçta baktırsan ıyi olur
Bety hayalperest__ özellikle 2. Çocuktan sonra oluyor bir çık kişide öyle duymuştum . Bende de oldu Ben atlet ve yelek hiç eksik etmedim birde sıcak su torbasıyla sıcak tutum bir kaç gün inşallah geçer
first-name-momyy hayalperest__ yok ağrımıyor sadece üşüyünce sızlıyor gibi bi ağrı oluşuyor çok hassas bi bölge incinmiş olabilir ve aksatmayın lütfen en kısa sürede gidin
Beyce_karatas41 hayalperest__ Benimde 2 ay 20 gun oldu oyle bisey olmadi aksatmayin bence doktora gidin saglik sonucta ihmal etmeye gelmez.
Busefee hayalperest__ Benim olmadı öyle bi ağrı doğumdan hemen sonra bile olmamıştı doktora gösterin bence