Saykoogg olabilir tabii bizim 1.5 tog tek zibinla giydirilsin diyor int çok ince pijama takimi giydiriyorum içine ama 2.5 tog olsa sadece zıbın bırakırım içinde bide ev derecemiz de su dönemde geceleri 22.5 a düşüyor en az çok soğuklar da 21 oluyor o zaman da ince bi battaniye örterim