Gece uyumuyir ya sürekli kalkıyor.saat başı kalkiyor.sut veriyom salliyom besigine koyuyorum yatiyo.gene agliyo bı saate gene salliyom besigine koyuyom gene ağlıyor.onun gibiler sabaha kadar uyuması lqzim ben resmen işkence cekiyorum geceleri.gunduz olduğu zaman hiç gece olsun istemiyorum.o kadar uykusuz kalıyorum çünkü.yedirdigum gibi yatiriyom.gece bir kere süt veriyom ballı süt.sutuk olmadığı için mamayla büyüdü zaten.~~