Kızlar bebegim 3 gundur asla uyumuyor günlük 4 saatle oylece duruyor oda huzursuzz gazlı bebek baya ama cıkarıyor uc gune kdr cok guzel uyuyordu noldu anlamıyorum sallıyorum yok kucakta dalıyor sonrası yok yanıma yatırıyorum emzikle banamısn demıyor cok huzursuz cok gergin asla susmuyor şaştım kaldım sizler nasılsınız ??