Mervelaren16 14 aylık kızıma yogurt,ayran veriyorum. İçecek ne yapıyorsunuz? Neler veriyorsunuz destek alacağım kimse yok yanımda. Tariflerinizi yazabilir misiniz kızlar
Yamacefeninannesi Mervelaren16 meyve suyu yapıyorum karışık (nar, portakal,mandalina,havuç,elma)evde dediğiniz gibi ayran birde kefir veriyorum bende katı meyve sıkacağım. Yok boendirfs geçip ince tel süzgeçten süzdürüyorum
Burkis Mervelaren16 yazdan çilek erik ve kızılcık koymuştum buzluğa karıştırıp komposto yapıyorum çok güzel içiyor .veya arada kuru meyvelerle hoşaf yapıyorum içiyor .kuru üzüm kuru elma kuru erik vs çok lezzetli oluyor .hatta keçiboynuzu özü veya dut özü alıp hafif sulandırarak biberona koyabilirsiniz
Deletedmom_71 Mervelaren16 karadut özü aldim yarım bardak suya 1 cay kaşığı karadut özü katip onu veriyorum kahvaltıda.
Clavicula Merhaba bende yazın şeftali kayısı filan kaynatıp rondo dan geçirmiştim şimdi buzluktan cıkartıp suyla seyreltip veriyorum ya da suan tam mevsimi mandalina portakal sıkıp verebilirsiniz bir de soğuk sıkım karadut özü var onu da yine sulandırıp veriyorum bu arada güzel iştah açıyor 🙃