Kızlar başınıza geldi mi geçen ay alt karın ağrısı kasık ağrısı ile doktora gittim hafif derece idrar yolu enfeksiyonu dedi adet olduktan sonra ağrım geçti ama bugün itibari ile yine başladı adet biteli bir hafta oluyor ya yine mi aynı şey oldu resmen yine geçen sefer ki gibi ağrıyor 😣 sinirlerim bozuldu antibiyotiğimi bitirmemiştim geçti diye ilaç içmeyi hep unutan biriyim zaten bu enfeksiyon yine olur mu böyle ne yapsam geçer