Benim oğlumda da oldu aynı şekilde bacağında sonra yaraya çevirdi kabuk tuttu ben ilk sütten geçiyor benim yediğim katık ürünleri alarji yapıyor diye düşündüm devlet ve özele defalarca götürdüm egzama dediler uyuz dediler denemediğim yapmadığım şey kalmadı sonra bir arkadaş tavsiyesi üzerine sudocrem kullandım o çok iyi geldi