Mizmizmyrtle çok ilginç bu ara benim de kabardı kabuk bağladı 1 2 bebe yağı sürdüm düzeldi. Mevsim geçişinden kaynaklı sanırım çok kuruyor vücudumuz kaşındıkça da kaşınıyor diye düşünüyorum kabul etmese şimdiye çoktan kabuk bağlayıp solardı bence benim sol kolum dolu bazen öyle kaşınıyor ki söküp alacağım sanıyorum dövmeyi 😁 ama aynı oran da böyle küçük küçük sivilce gibi şeylerde var ben ya ondan yada mevsim geçişinden diye düşündüm. Siz sık sık bebe yağı, hindistan cevizi yağı sürün bir süre isterseniz nemlenince kaşıntı azalıyor