Esrataluy bizim kotu kokmuyordu ozel hazirlanan bir krem eczaneye gidip 1 saat hazirlanmasini bekledik.. bu arada yurt disinda yasiyorum ben. Hastaneden sonra eve geldik ailecek dus alip kremlendik 3 gun boyunca banyo yok 4. Gun banyo yapiliyor. İlaca 10 gun ara veriliyor eger gecmezse 10 gunden sonra tekrar ayni sekilde baslaniyor. Bu arada kiyafetler hep utulenip giyilmesi gerek evide soyle guzelce bi sirkeli suyla falan silin.. doktorun verdigi kremi kullanip bunlara dikkat edersiniz gecer zaten hemen. İnsallah pisiktir de bunlara gerek kalmaz