Aynı korkuyu bizde yaşamıştık. Birden en ufak şeyden bile korkar olmuştu. Ne oluyor diye kafayı yemek üzereydim ama sebebi artık çevredeki herşeyi gerçek anlamda algılamaya başlamış olmasıydı. Sesleri, renkleri, nesneleri çok daha iyi seçebildikleri için doğal olarak uyaranlarda artmış oldu bu yüzden de korkmaları başladı. Zamanla azalır merak etmeyin :)