SinyorinA Rabbim annenize Şafiî ismiyle şifa versin benim annemde astım hastası sizi çok iyi anlıyorum eskiden çok krize girerdi hastanelere çok gittik şimdi öksürük tutunca buhar alıp rahatlıyor bizde her yolu denedik en son bi kaç ay önce tekrar kontrole gitti ilaçlar değiştirildi daha iyi ama uzun yıllardır krizi yok şükür sadece kapalı havalarda tıkanıyor