esilkam Merhaba anneler, "La Roche Posay LIPIKAR BAUME AP+M" kullanan var mı aranızda ve faydasını gördünüz mü bebegim 6 aylık yüzünde kızarıklar var doktor egzama dedi.
Cemre26 esilkam biz kullandik malesef ise yaramadı egzema için bepantol sensiderm daha faydalı oldu.Bi doktor da pembe coresatin önermişti onuda deneyip faydasını görenler cok var