Oglumunannesiyim__ Aselin_annesii bende baby me kullanıyorum ama cırtlı olanı bi ara kalmadığı için mecburen külot bezini aldım hem bedeni dar hemde giydirmeye çalışırken cart cart yırtıldı kaç bezi kullanmadan çöpe attım alacaksan normal cırtlı bezi öneririm
Olimbonii Aselin_annesii cirtlisini bilmiyorum ama kulot bezi cok kotu bariyerleri lastikleri bide cok asiri sert hasır husur ötüyor begenmedm ben hiç