Balkizimmmmm merhaba. Allah bağışlasın. Benim bir çocuğum var. Yazacağım şeyler ne kadar yardımcı olur bilemiyorum ama yine de yazmak istedim. Şimdi yazdıklarınızdan yola çıkarak konuşucam. 1.Çocuk istediğinizi ama bu kadar erken istemediğinizi söylemişsiniz. Çocuğunuz 14 aylık olabilir ama bu işlerin erkeni geçi yok. Nitekim istiyorsunuz birde hani istemeseniz, çocuk defterini kapamış olsanız bir ihtimal kötü hissetmeniz normaldir derdim. Ama bu durumda üzülmenize asla değmez bence. 2.maddi anlamda iyiyiz demişsiniz ki bu devirde bu kadar pahalılıkta bunu diyebilmek büyük bir velinimet. Maddiyat iyi olduktan sonra inanın her sene birini doğurur insan. Esas sorun maddi imkansızlıklar. 3. Kendinizi yormayın ve hırpalamayın. Emin olun burda kayıtlı yüzlerce binlerce anne buna bende dahil hiçbirimiz çok iyi muhteşem perfect anneler değiliz. Asla da olmayacağız. Sadece elimizden geleni yapıyoruz ama hep eksiğiz aslında. Ve ne yaparsak yapalım hep eksik kalıcaz. Yetmeyecek bir anımız bir noktamız mutlaka olacak. Yapacak bişey yok buna malesef. Kimse mükemmel değil. Bizler anne olabiliriz ama herşeyden önce insanız. Yeri geliyor duş almıyoruz, tuvalete gitmiyoruz, misafir alamıyoruz, bir yerlere gidemiyoruz, yemek bile yapamıyoruz bazen. Bu da fedakarlıklar hep ama yetmiyor ne yazık ki. O açıdan bence oluruna bırakın. Tabi istemiyorum derseniz de herşeyin bir çaresi var unutmayın. Klişe olacak belki ama yapabileceğin değil bakabileceğin demişler. İsterseniz yalnız hissetmemek açısından destek alın. Bence çok iyi gelecektir. Sevgiler❤️💙