Benim bebeğim de dört aylıkken hasta oldu kizlar bol bol serum fizyolojik su sıkın siringayla 5 ml sırayla burun deliklerine 1 ml şeklinde sonrasında burnunu çekmeyin içi şişer ödem oluşabilir sadece yaptıktan sonra gazını cikariyormus gibi sırtı size dönük hafif aşağı doğru tutup sırtına yavassa vurun gazını çıkarır gibi ses geliyor sonrasında ben günde bir kere çay kasigi ile iburamin zero verdim tabiki doktor tavsiyesiyle iki gün verdim çok şükür geçti