Coolmum Selam, eşimin işi nedeniyle 30 saatlik bir dubai gezimiz olacak, bebeğim 7 aylık ve havası beni birazcık düşündürüyor, bebeğiyle giden olmuş muydu daha önce ??
dodosum Coolmum su zaman tam dubaiye gitmelik hele bebekle hiç kötü geçmez aksine süper olur denize sokabilirsiniz eğlenceli geçer
DevrimciAnne Coolmum 4-5 saatlik uçak yolculuğu hiç fazla değil kendi aracımızla 3 aylık bebeyle 1200 km yol yaptık 🫣 dönüş hariç Dubai enfes bir yer pişman olmayacağına emin olabilirsin ışıltılı bir hayat çarpabilir 🤣🤣
Kuzeymomss Coolmum benim de oğlum 7 aylık, bir düşündüm de asla cesaret edemezdim herhalde. Yani oğlum daha 1.5 aylıkken tek başıma her yere giden biriyim ama duabiyede cesaret edemezdim 😂
Bahar3428 Evet canım oldu ama 10 dakikalık mesafede olan ablama yolculuk oldu😂😂😂😂 şaka bi yana bence o kadar saatlik bi yol bebek için iyi olmayabilir
Seyturak Coolmum 4 aylık bebekle 12 saat araç yolculuğu yaptım burnumdan geldi ama şuan gülerek hatırlıyorum 😀
Efessmomm Coolmum böyle bi şans eline kaç defa geçer ki ilerde keşke gitseydim demek yerine git ve deneyimle bence zor bile olsa güzel bi hatıranız olur ilerde anlatırsın
Dilaylaa Yılbaşında bende Dubai’de olacağım ama ilk kez gidiyorum bende benim kızım büyük ama yanıma ne alacağım ne almayacağım hala araştırmadım bende . Siz ne zamam gidiyirsunuz
Coolmum Dilaylaa kısmetse 11 aralıkta gideceğiz sanırım bu dönemler oranın em nefes alınabilir zamanlarıymış
MiLuz Coolmum Bu aylarda dubainin havası ilkbahar sıcaklığından öte gitmez kavurucu sıcaklar nisan mayıs civarı başlıyor. Havadan kaynaklı tedirgin olmanızı gerektirecek bir durum yok aslında. Konaklayacağınız otele bağlı olarak konfor düzeyiniz değişkenlik gösterecektir. Türk mutfağı seçeneği olmasından kaynaklı Rixos premium jbr yi tercih etmiştik. Eğer yer organizasyonu yapmadıysanız kesinlikle tavsiye edebilirim.👍 Bir de biz mayıs civarı gitmiştik ve kum fırtınasına yakalandık. Bir anda başlıyor ve göz gözü görmüyor. Bebeğiniz için zorlayıcı olabilecek bir hava olayı tabi genellikle bahar aylarında oluyor kasımda olur mu bilemiyorum. Kısa süreli bir gezi yapacağınız için zorlanacağınızı sanmıyorum açıkcası.
MiLuz Coolmum 22 aylıktı ve ek gıda açısından sorun teşkil eden bir dönemde değildi. Otelin yemekleri dışında ekstra bi çabaya girme durumunda kalmadım açıkcası. Sizin beneğiniz henüz küçük olduğu için yanınıza taşınabilir şarjlı blender alarak meyve , sebze püreleri yapabilirsiniz. Kısa süreli konaklayacağınız için ek gıda konusunda çok zorlanacağınızı düşünmüyorum.