Kızlar yeni doğum yaptım 2günlük bebeğim 17 aylık bi kızım var oglumla ilgilenmekten kızıma vakit ayıramıyorum bile çok üzülüyorum bugün onun için ağladım hep ilgim ondaydı oynardık dans ederdik Güler eğlenirdik şimdi tamam annecim geliyorum diyorum kalkamıyorum bile bebekle ilgilenmekten oda farkında hırçınlaşmaya başladı nolur fikir verin😭