Defne1290 Bebeğim 5 aylık kaşık mamalar ile takviye yapacağum ek gıda sürecinde ama tam olarak nasıl vermeliyim bilemedim. Kaşık mama kullananlar sizler nasıl yediriyorsunuz normal muhallebi kıvamında yapıp kaşıkla mı veriyorsunuz yoksa biberon mamasına katıp mı içiriyorsunuz?
Nazlinci Defne1290 doktorlar kaşık mamayı biberonla vermeyin diyorlar canım. Bende kaşık mamayı meyve ile pekmezle bazen yoğurt falan da karıştırıp veriyorum. Ama bence kendin bebek irmiğş ya da tam pirinç unundan yapabilirsin
Deletedmom_33 Defne1290 muhallebiden bir tık sıvı yapıyorum içine pekmez, avakado,muz,ceviz,peynir veya labne ezip sabah yediriyorum. Akşam 9-9.30 da yarım kaseden fazla sade yediriyorum
Defne1290 Nazlinci evet canım doktorum kaşık maması al kıvamı daha iyi olur vs dedi ama sanırım ilk böyle bi deneyeceğim sonra kendim hazırlarım dediğin gibi daha sağlıklı olur😊 biberonla önerilmediğini bilmiyodum öğrendiğim iyi oldu çok sağol canım