Bebeğim 10 aylık geçen aylarda krup geçirdi çok zor bi andı benim için insan ne yapacağını şaşırıyor gerçekten. Şu an yine grip oldu ve öksürmeye başladı yine krup olacak diye çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir mi? Krup böyle tekrar eden bi hastalık mı? Ve o anda ne yapmam lazım sizin bebeğinize neler iyi geliyordu ?