Kızlar ya bebeğim 13.5 aylık aşırı yapışıktık hatta çok yoruluyorum ama şimdi babasından ve anneannesinden bana gelmek istemiyor çağırıyorum sırtını dönüyo anca acıkıcak emmek isticek o zaman
gelicek üzülüyorum acaba bilmeden birşey mi yaptım hiçte bu duruma üzüleceğimi tahmin etmezdim çünkü aşırı yapışıktık😂Ama biz anneler deliyiz sanırım ne istediğimizi bilmiyoruz.
Var mı başına gelen aynısını yaşayan geçer mi yada neden böyle yapıyor 😔