Dileekkaracaagoktaas İyi akşamlar.. 10 aylık bebeğim var emmeyi 7 aydan itibaren bıraktı. Ek gida döneminde şuan yaşına 2 aydan az var keçi sütü yada laktozsuz süt verebilir miyim ne önerirsiniz. Geceleri sürekli mama vermek istemiyorum artık. Öneri ve tecrübelerinize talibim😊🖐️
BihterZiyagil_ Dileekkaracaagoktaas neden mama vermek istemiyorsunuz normal süt bebekler için sağlıksız
Irmakmelegim Dileekkaracaagoktaas mama vermek zorundasınız ne yzkki mama nin yerini keçi sütü inek sütü tutmaz mama nin içindeki vitamin protein mineral ne ararsanız var ama bunların hiç biri o sutlerde yok ve şuan çok erken kzim 15 ay 19 günlük hala günde 3 kez mama icer 3 ana öğün 1 ara öğün yer de yani güzel çene niye bu kdr mama ya takintilisiniz
123456sdsd Dileekkaracaagoktaas kesinlikle vermeyin hayvan sütü hayvanlar içindir. Bir sürü zararı var hayvan sütünün. İnstagramda hastalanmayan çocuk sayfasından okuyabilirsiniz zararlarını. Onun yerine yoğurt, kefir, peynir gibi fermante hallerini yedirin.
RuzgarMommys Niye mama vermek istemiyorsunuz? Mama yemek zorunda hala çok küçük Gece uyanıp süt içip o şişkinlikle kimse uyuyamaz :/ keçi sütü inek sütü gibi değil evet ama yine de çok az miktarlarda o da yaşından sonra deneyebilirsiniz.
Dileekkaracaagoktaas RuzgarMommys çevre baskısı mamanın şişirdiğini söyleyen insanla dolu. Ondan dolayı mama konusunda kararsızım henüz vermedim ama öneri almak istiyorum.
Dileekkaracaagoktaas Irmakmelegim 15 aylık olmasına rağmen devam mı ediyorsunuz. Genelde 1 taştan itibaren süt verin diyorlar. Herkes bana birşey diyor
BihterZiyagil_ Dileekkaracaagoktaas çevren sana yanlış bilgi veriyor. İnek sütü son derece zararlı 1 yaşındaki bebek için
RuzgarMommys Dileekkaracaagoktaas çevre lafıyla çocuk büyütmeyin alllahaşkınaa nolur.. Bu bebeğin daha mamaya ihtiyacı var onu vermek gerekir nokta kimseye bakma.
Elfvli Dileekkaracaagoktaas neden peki ? Ne gibi baskı ve kim tarafından. Yani annesi sizsiniz kimse karışamaz aslında. Henüz çok.kucuk mama içmesinde fayda var.
Irmakmelegim Dileekkaracaagoktaas hala devam ediyorum günde 3 kez icer 2 si gündüz uykusu son olarak gece uyumadan önce icer uyur gündüz 80cc gece uyumadan 150 cc icee uyur 3 ana 1 ara öğün yer sağlam yer dış dönemi haric
Dileekkaracaagoktaas Irmakmelegim ben şuan 10 aylıkken Bi sabah uyanınca birde gece uyumadan önce Bi mama daha olarak ayarladım günde 2 kere. Yine de mama nın şişkinliğinden bahsediyorlar
Dileekkaracaagoktaas BihterZiyagil_ keçi sütü anne sütüne yakın oldugunu okumuştum Bi yerde onun etkisi olabilir mi
Irmakmelegim Dileekkaracaagoktaas mama siskinlik yapsa kziim kilolu olurmu ama 15 ay 19 günlük en son gecen ay 80cm 10 kg yeni olmuştu öyle soyliyim zayıf uzun boylu kızım var doğduğundan beri mama alıyor memeyi 6 ay emdi sadece şuan mamadan başka bisey veremezsiniz günde 2 kere az 10 aylık bebek için öğünlerde aksatmadan uykunlarindna önce günde 3 4 kez verin şuan 2 ana 1 ara yapıyordur şuan bebeğiniz ana gıdası mama ve anne sutudur