Bebeğim 15 aylık alerjisinden sebep uykuları sürekli çok zor ama özellikle gece uykusunda ağlaması beni çok yıpratıyor. Acı içinde gözleri kapalı ağlıyor ama neden oluyor bilmiyorum gündüzleri bi tık düzeldi daha rahat ama geceleri yok 3-5-7 artık neyse sürekli gözleri kapalı ağlar gbi çığlık atıyor bağırıyor sallarsam belki uyur duruma göre uyanıyor falan. Bu durumu yaşayıp atlatan varmı