Aslimertzeynep Spiral ksydığında adet öncesi ağrıya benzeyen bir sancı oluşur ve lohusa ksnamasına benzeyen ara lekelenmeler olur . Benimde 14ay oluyor taktıralı her 3ayda 1kontrole gidiyorum . 2ay önce sancı ,karın içi ağrılar başladı ve kanamalar eşlik etti ,ilk kaymadan şhüpelensem de rahimde yara olduğu ortaya çıktı . Dr um belirtilerin benzer olduğunu söylemişti ordan biliyorum . Emzirme esnasında normal ve doğum sonrası belli bir süre hormonların dengesiz olması çok doğal.