Hanımlar 9 ay 22 günlük kızım var. Bir aya yakındır emmiyor ya geliyor 2 dakika emiyor gidiyor ya da hiç gelmiyor. Ek gıdaya başladık başlayalı azaldı zaten emmesi şimdi nerdeyse hiç denecek kadar az. Ne yapayım bilmiyorum lütfen bunu yaşayan tek ben olmayayım bi akıl verin