DarkSwan Mahlem Bebeğim, 5 ay 8 günlük, 1 aylıkken kusmaları başladı ve hala devam ediyor.🥺 Üst değiştirmekten yoruldum, doktorumuz reflü için gaviscon toz olanı verdi, ama piyasada bulamıyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım.🙁
laremaven Mahlem bu soruyu görene kadar sayısına hiç dikkat etmediğimi farkettim ama kızım 2 aylık ve 4-5 kez kusuyordur herhalde. Büyük ihtimalle reflüsü var çünkü yutkunuyor sürekli geri yutuyor
Ebrushkaa Mahlem doktor fışkıracak şekilde kusmuyorsa sorun yok demişti bazen 5 6 kerede kusuyor bazende 1 2 kere belli olmuyorki ben sadece üst değiştiriyorum takibi biraktim :))
DarkSwan Mahlem Hayır herhangi bir işlem yapılmadı, ama doktorumuz bebeklik döneminde reflü çok sık karşılaştığımız bir durum dedi. Reflü belirtileri olduğunu söyledi.
Deletedmom_123 6 aylık olana kadar her emme sonrası kustu durduk yere de kustu kusma normal 6 aylık oldu bitti
DarkSwan Deletedmom_123 Evet bende öyle duydum 6. ayı iple çekiyorum. Umarım geçer.🙏🏼 Kilo alımıda az, bende çok strese giriyorum, üst değişiminden yoruldum yemin ederim, günde iki kere makina açar oldum.🙁
DarkSwan Nazlinci Gece Reflü yatağında yatıyor, doğduğundan beri. Ama gündüz çok uyumadığı için, ayağımda sallayarak uyutuyorum yoksa uyanıyor hemen ne kadar uyuyacaksa öylece bekliyorum. 🥺 İnşallah geçecek diye bekliyorum. Bir yandan ıslak kesinlikle bırakmamaya çalışıyorum hasta olur vs. diye bir yandan da bana eziyet oluyor. Bakalım 6. ayımıza şunun şurasında ne kaldı.😀
DarkSwan Hilalokyc Bize gaviscon toz halinde olanı verdi mama ya da anne sütünü sağıp içine karıştır dedi. Ama bulamadık. Demek ki bazı ilaçlar artık piyasada bulunmuyor. Muadili olanları versinler o zaman doktorlarda bir garip yaa.
Hilalokyc DarkSwan bebelac gold var toz halinde sanırım mamayı katı yapıyormuş midede , ben kullanmadım ama kullanan akrabalarım memnun.