Benim bebeğim de 43 günlük, anne sütü ile besleniyor. 2 günde bazen 3 günde 1 kaka yapıyor gün içinde sürekli ıkınıyor. Doktor probiyotik ve gaz damlası verdi ıkınmaları azaldı, her gün kaka yapıyor. Kusma bizde de var ama fışkırır tarzda değil; fazla, fışkırır tarzda bir kusma varsa bir doktora danışın bence