masterana0 ne kızımı ne de kendimi hiç uyku saati için strese sokmadım. Yaklaşık 2,5 yaşında oldu, ne zaman uykusu geldiyse o zaman uyuttum, saatin çok geç olmamasına dikkat ettim tabii. Bebekler her şeye kendileri karar veriyorlar, uykuda da öyle. Kimisi 8 de uyumaya alıştırdım der ama zaten bebeği buna uyumludur, kimisi de bir annenin de yazdığı gibi kendini de parçalasa o çocuk erken uyumaz, uyusa da gece yarısı uyanır oturur. Bebeğinizin normali nedir bunu sizin gözlemlemeniz ve ona uygun bir düzen belirlemeniz en doğrusu olur, sadece çok fazla geç olmamasına dikkat etmeniz yeterlidir