Nazlinci ben de bebelac ile basladim sonra aptamile gectim ama o donemde hem istahsizligi vardi hem de ictigi kadari bile hic kilo aldirmamisti. Bugun kontrolumuz vardi yeni donduk kontrolden ve kilo alimi mukemmel suan. Ayina gore cok cok iyi almis. 900 gram almis ki bu aylarda artik 400-500 gram bile normal dedi doktorumuz. Ben kilo almadigi donemden dolayi endiselenip 2 kere gece veriyordum gerek yok dedi doktor. 3 saatte bir 120 ml veriyorum. Bazen 4 saati buluyor. Bazen de 90 icip birakiyor. Degisiyor surekli. Mama kutularinin uzerinde yazan miktarlara bakmayin dedi doktorumuz. Oraya bakacak olursak ac geziyor cocugum 😁