Plsn2611 Selam anneler gece bebelerimiz uyumadığı zaman dert anlatalım içimizi dökelim yoksa ben fıtırmaktan korkuyorum 😬
Karantugce Plsn2611 çocuğu yatırıyorum ben yanına gidene kadar mışıl mışıl uyuyor gecede 30 defa uyandığı için mecbur yanımda yatırıyorum neyse ben gittiğimde başlıyor 11 aylık hiç uyuduğumu hatırlamıyorum tımarhane yolları taştan zombi oldum valla 😁
beyzanrdll Plsn2611 gece 3 e kadae burdayım sanırım hepimixe kolay gelsn 54 günlük bebemle bakışıyoruz😁😁
Plsn2611 Mrlcnbz bazen gerçekten kasten yapıyor zaten benimki kalkıyor yatağın içinde debeleniyor kendi kendine konuşuyor bakıyor kimse onunla ilgilenmeyince dur bi ağlayımda bu anam kalksın beni sabaha kadar sallasın diyor 🤦🏻♀️
Plsn2611 tektanem 2 gün sonra 13 aylık olucak bak şimdi saat on da yatırdım bu ikinci ayağımda sallıyorum. Hadi gelde çıldırma 😡
Plsn2611 Karantugce ahhh ahhh seni çok iyi anlıyorum yemin ederim uykusuzluk yüzünden ikinci çocuk dediler mi tüylerim ürperiyor saçlarım kalkıyor 😁
tektanem Plsn2611 ayakta sallayarak uyuttuğunuz içinde biraz fazla kalıyo olablir çünkü öyle uyumak istyolar genelde gece kaç kere kalkıyo
tektanem Plsn2611 bizimki yeni huy çıkardı gece uyansın kalkıyo ve resmen iki saat uykuya döndermeye çalışıyorum bazn oluyo bazn olmuyo ama gerçekten bu gece işi benide çok yoruyo ve gerçekten sinir falan kalmıyo benimkide 8 aylık
Plsn2611 -Ozge- canım benim gerçekten cennet anaların ayakları altında cümlesi ne kadar doğruymuş. Kendine ödül ver boşver yarın toplarsın yat dinlen sende. Böyle yapa yapa kendimizi yıpratıyoruz ☺️
Plsn2611 Karantugce aynen öyle Allahım olmayana verişin. Bak sayıyorum kalkmalarını şuan 3 oldu 2 saatte bi otomatiğe bağlamış gibi sallıyorum :)))
Esmahalit Çocuğum 6aylık ve abartısız bir aydır ıyumuyorum az önce uyuyor diye sevinip tam dalmıştım eşim telefonunu sessize almamış mesaj geldi uyandı 😤ay uyandırıp sövesim var 🤯 artık sayıklamalar tuhaf hareketler başladı uykusuzluktan uyuyunca bünyem garipsiyor saçmalıyorum😂
Plsn2611 Esmahalit seni anlıyorum bacım bak kurulu saat gibi iki saate bir buralardayız. Canın sıkılırsa yaz yalnız değilsin deliler alemi 😁
bilgekizinannesi Plsn2611 of keşke 2 saat olsa benimki bu ara 30 dk bile uyumuyor delircem. Başlarda iyi uyurdu bi hastalandı bağırsak enfeksiyonu geçirdi sonra bitik haldeyim asla düzelmiyor uyku berbat oldu
SNA-20-07-22 Plsn2611 hasta yaaaa serum takılı ya onun için çıkar diye bakıyom uyku akıyo gözümden ama uyumamaya çalışıyorum 😎😎
Plsn2611 SNA-20-07-22 çok geçmiş olsun canım benim ama uyumalısın elini serum olan elinin üzerine koy az da olsa kapa gözlerini ki vücut dinç olsun biraz. Bir