Sinemskrglu Bebeğim 2 aylık süt alerjisi var benimle aynı sorunu yaşayanlar öneriniz var mı ? Ne kadar sürede geçer ? Ne tür sorunlar yaşadınız , yaşıyorsunuz ?
Samsai Sinemskrglu bwbeğiöde süt alerjisi vardı meşer çoklu gıda alerjisş varmış. Çok kusrı isal oldu kilo alımı yavaşladı derken 8 aylık olduk. Hala alerjisi olupta bulamadıpım besşnler var Allah yardımcınız olsun. Önerim ek gıdaya geçmeden kaçak yapmadan sıkı bir diyet yapıp başka gıdalara alerjisi varsa onuda bulmanız zira ek gıdaya geçtiğimde bulmak çok zor oluyor.
Sinemskrglu Samsai benimkinde kusma ishal yok çok şükür kilo alması da güzel … diyet yapıyorum ama ne zaman bu ağlamalar biter bilmiyorum. Onun İçin çok üzülüyorum göbeğinde fıtık olmasından korkuyorum çok bağırıyor . Doktor ¾ hafta proteini atamaz dedi bakalım kaldı 2 hafta
gulllce Aynı durumdayız 1 aydır kestim büyük ölçüde birçok şeyi ama değişen pek birşey de yok … kilo alımı 18-20 gram ancak kaka hala mukuslu kusma devam yüzünde egzama var ..
Sinemskrglu gulllce bizde egzema yok dışkısında mukus var ve uyanıkken hep ağlıyor . Geita testi yapıldı ondan anladı doktor . Diyet yapıyorum ama bağırsaktan protein kolay atılmazmış doktor ¾ hafta sürer dedi iki haftamız kaldı . Kilo alımı da gayet güzel. Ama çok bağırıyor göbeğinde fıtık olur diye korkuyorum